Post Description
Nederlands Simulatiespel!
[color=#6699FF]Met dank aan mijn vaste leverancier![/color]
Word de beste leraar in de stad
Speel als een jonge leraar met een missie: breng je nieuwe school terug naar de top!
Motiveer je pupillen, verbeter hun resultaten en organiseer schoolwedstrijden en festivals.
Word een modelleraar naarmate je moeilijker lessen volgt, prijzen wint en de doelen van de directeur realiseert,
terwijl je ondertussen nieuwe items ontgrendelt.
Manage je lokaal en je leerlingen
Leer je leerlingen meetkunde, biologie, kunst en nog veel meer – elke discipline met zijn eigen minigame.
Iedere student in je lokaal heeft unieke sterke en zwakke punten:
pas je lesgeven aan om ervoor te zorgen dat ze het onder de beste omstandigheden kunnen volgen en leren.
Je school, je ervaring
Pas je personage aan, je lokaal en zelfs de school!
Ontgrendel nieuwe items en grotere lokalen door het leren beheersen van de diverse minigames en
verbeteren van je leervaardigheden totdat je je droomschoolervaring creëert.
- Meer dan een dozijn activiteiten in elk deel van de school: aula, wetenschapslab, werkplaats, toneel...
- Unieke leervaardigheden voor elk van je leerlingen: help hen zich te verbeteren wanneer ze worstelen met de leerstof!
- Volg je weekplanning of onderzoek de school gratis om nieuwe zoektochten en doelen te vinden
- Neem met je studenten deel aan schoolwedstrijden en festivals om nieuwe items en prijzen te winnen
- Volledige aanpassing: kies je schoolnaam en -logo, creëer je personage, decoreer je lokaal om het jouw eigen plek te maken!
Vereist een 64-bitsprocessor en -besturingssysteem
Besturingssysteem: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz, AMD FX 8120 3.1 GHz
Geheugen: 2 GB RAM
Grafische kaart: NVIDIA GT 630 / 650m, AMD Radeon HD6570 or equivalent
DirectX: Versie 9.0c
Opslagruimte: 1 GB beschikbare ruimte
Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
Gebruik pijlknop om bij de Instelling te komen en vervolgens F om voor Toetsebord te kiezen.
[color=#FF0000]WW=Kwiebus65[/color]
Comments # 0