<< x264HD Radar (2020-01-20) 1080p HDTV AAC2.0 HEVC-UGDV
Radar (2020-01-20) 1080p HDTV AAC2.0 HEVC-UGDV
Category Image
Formatx264
SourceTV
GenreTelevision
GenreFamily
TypeSeries
Date 4 years, 10 months
Size 1.27 GB
Spotted with Spotnet 1.9.0.5
 
Website https://nzbindex.nl/search/?q=Radar+%282020-01-20%29+1080p+HDTV+AAC2.0+HEVC-UGDV
 
Sender NPO0 (xWBZVw)                
Tag
 
Searchengine Search
NZB NZB
 
Number of spamreports 1

Post Description

Multimediaal consumentenplatform met Antoinette Hertsenberg. Het programma signaleert misstanden op alle gebieden waar de consument mee te maken heeft. 'Radar' stelt consumentenproblemen aan de kaak, maar probeert bedrijven en instanties ook te bewegen tot een oplossing te komen.
Met in deze uitzending:
* Radar heeft er meer dan eens aandacht aan besteed: het medicijntekort. Al jaren zijn de voorraden niet op orde. Zo is er nu ook een zalventekort. Patiënten met extreme eczeem kunnen vaak maar één type zalf gebruiken, omdat ze heel slecht reageren op andere soorten zalf. Een tekort van hún zalf is dus desastreus. Minister Bruins voor Medische Zorg en Sport kondigde ruim een jaar geleden in 'Radar' een minimale medicijnenvoorraad aan, maar daar is nog niets van terechtgekomen. Sterker nog, zoals het ernaar uitziet neemt het tekort alleen maar toe. Wat is de oplossing? Minister Bruins en de KNMP, brancheorganisatie voor apothekers, reageren in de uitzending.

* Het online bestellen van producten is aan de orde van de dag. De bouwmarkten zijn ook groot in het handelen via hun webshops. De laatste paar weken valt op dat er veel klachten zijn over de Gamma en Karwei, die vallen onder Intergamma. De klant staat eindeloos in de wacht, en zodra hij of zij dan iemand aan de lijn krijgt, wordt een belofte gedaan die niet wordt nagekomen. Als je klaagt via social media daarentegen word je klacht wel snel in behandeling genomen. Wat is hier aan de hand? En is klagen via de telefoon ouderwets geworden en niet meer doeltreffend?

* Het was afgelopen zomer uitgebreid in het nieuws: Uitvaartverzekeraar Yarden wijzigde eenzijdig de polisvoorwaarden, waardoor 390.000 klanten van Yarden meer premie moeten gaan betalen. Yarden zegt in de financiële problemen te zitten en ziet geen andere oplossing. We zijn dik een half jaar verder, wat is nu de stand van zaken? Moeten Yarden-klanten deze prijsstijging betalen of komen ze in aanmerking voor compensatie? De Consumentenbond zit aan tafel en geeft uitleg.

Grootte: 1.15GB
Formaat: 1080p50 HEVC/H.265 MKV
Uitzenddatum: 2020-01-20
Wachtwoord: UGDV

Comments # 0